Friday, May 18, 2007

Ανοιξη - Κατάληξη


Αχ και να βρέξει .Να ξεπλυθούνε τα κεφάλια μας, ο χρόνος μας , να παραταθεί το πράσινο λίγο ακόμη. Θα είναι δείγμα υγείας αν έρθει βροχή. Οι τελευταίες αντοχές του κλίματος λίγο πριν την πλήρη απορρύθμιση του.
Ρυθμίζω και γω τον εαυτό μου με τα νέα εργασιακά δεδομένα. Ήρθε σαββατοκύριακο και ξυπνά η αίσθηση του χρώματος πάλι μέσα, οι βίαιες κόκκινες ριπές χύνονται σε λευκές επιφάνειες , και επιθυμία για οργάνωση των χρωμάτων σε μια τάξη που να εμπεριέχει όμως και το αυθόρμητο και βίαιο του αισθήματος που ξεπηδά, αυτού που δε βρίσκει λέξεις να μπει μέσα , αλλά είναι δυνατό και σου τρίζει τη γλώσσα πίσω από τα δόντια. Αυτό το ανείπωτο αίσθημα που όταν έρχεται σου δαγκώνει την καρδιά.
Φιλολογίες ,
θέλω το σαββατοκύριακο μου να είναι ζωγραφικό ,
Το εργόχειρον εργάκιον είναι για την Εξημέρωσε με που δήλωσε ότι είμαι ο αγαπημένος της ζωγράφος . Ορίστε μια Τοσκάνη ανοιξιάτικη σαν την παράταση της άνοιξης που επιδιώκουμε να κρατήσουμε μέσα μας φέτος , μιας και το καλοκαίρι προβλέπεται απροσδιόριστο και μάλλον θερμοκρασιακά επικίνδυνο.

7 comments:

Desposini Savio said...

Ιδιαιτέρως δροσερή η εικόνα σου, με όμορφα στριφτά συννεφάκια και ένα χαρούμενο λιβάδι.
Έγινε ήδη το wallpaper μου :)
Έβγαλα τη φώτο της αγαπημένης μου Potente και ανάρτησα τη Τοσκάνη σου (μπορώ ε;)
Καλό Σ/Κ

kerasia said...

Ηταν δικό μου πριν ακόμα το ζωγραφίσεις. Το θέλω
:)

Alex A. said...

Κάτι σαν ημερήσια, φωτεινή εκδοχή του Starry Night του Van Gogh... Πολύ καλό, Κέλσιε!

Tradescadia said...

Μάλλον σε άκουσε το σύμπαν και ανοίξαν οι ουρανοί!...

stefan said...

celsius ,BRAVO

keep on working that colour symphony it gives the world a new sensation,


p.s
tear off the PJs man!

celsius33 said...

γεια σας σε όλους , αλέξανδρε σε βρίσκω bien informe :) το τέλος του να μην έχουμε μόνο , να μείνω με τα αυτάκια μου , χεχε!

gitsaki said...

Όμορφη η εικόνα κι εσύ εύχομαι να πέρασες όμορφο Σαββατοκύριακο!