Sunday, September 28, 2008

Comme les autres trailer

Απόψε Κυριακή στις Νύχτες πρεμιέρας, έπαιξε αυτό το γαλλικό ελευθεριάζον φιλμ, άνετο, κομψότατο και αστείο με θέμα την επιθυμία ενός γκέϊ παιδιάτρου να γίνει πατέρας με ή χωρίς το ζευγάρι του. Βγαίνει στο κυνήγι λοιπόν μιας ..μήτρας . Διάφορα ευτράπελα συμβαίνουν και το χάπυ εντ είναι αναπόφευκτο, τόσο πολύ που το θέλει στα 42 του. Στα βήματα των γαλλικών κοινωνικών σεξοκαταστάσεων και τριγώνων για όλη την οικογένεια, τύπου "Gazon Maudit", ή "Pedale douce" μου άρεσε με τη χαλαρότητα της, και το πόσο φυσιολογικά μπορεί να φαίνονται όλα αυτά σε μια κοινωνία σαν τη γαλλική, και βέβαια με συγκίνησε γιατί μίλησε για ένα θέμα που κατά καιρούς απασχολεί το ατομικό μου ασυνείδητο. Comme les autres, the movie!

10 comments:

cobden said...

Ήθελα να πάω αλλά τελικά βαρέθηκα!Μάλλον έχασα!

L' Aesthete Soleil said...

Είναι πασίγνωστο ότι οι Γάλλοι μπορούν να καλύψουν μία ευρεία γκάμα θεατών. Εγώ τη βρήκα επιφανειακή τ, αλλά χαλάρωσα. Λόγω επαγγέλματος έχω περισσότερες απαιτήσεις από τον γαλλόφωνο κινηματογράφο.

celsius33 said...

τόρυ, πολύ συμπαθητική ταινία, μάλλον θα βγει κανονικά στις αίθουσες
mr soleil, ήταν ακριβώς μια χαλαρή σύγχρονη ταινία, με ένα πρωτότυπο θέμα. Για το entre les murs που κέρδισε στις Κάννες φέτος, άκουσα πολύ καλά λόγια, εκεί θα καλυφθούν οι επαγγελματικές σου αναζητήσεις ίσως :)

xomeritis said...

Εδώ έχει βγει κανονικά εδώ και αρκετές βδομάδες. Συμπαθητική μεν αλλά εμένα τουλάχιστον δεν μου είπε τίποτα καινούργιο. Ίσως γιατί το target audience δεν είμαι εγώ. Η σκηνή που πάνε με την κοπέλα στην οικογένεια (μαμά, μπαμπάς κλπ.) ήταν όλα τα λεφτά.

Antoine said...

*Ήθελες ανταπόκριση, εάν ενθυμούμαι καλώς...

Natasha said...

Συμπαθητικό φαίνεται.Εδώ πάνω δε θα το δούμε,το πιο ψαγμένο που παίζει το τοπικό odeon είναι αδερφοί Κοέν.Είδα πρόσφατα κι αυτό το γαλλικό που μου άρεσε αρκετά,ευχάριστο,ωραίοι χαρακτήρες και πολύ καλό cast.
http://www.youtube.com/watch?v=sxmsXmnAWeU

celsius33 said...

thomas :):)
antoine, έχουμε πιαστεί όλοι οι θεατές στα δίχτυα της (για λίγο όμως). Όσο κρατήσει θα ναι ωραία, μετά ψάχνουμε άλλες μουσικές.
nati, ενδιαφέρον το ensemble c est tout, πολλά φιλιά!!

dgalanis said...

δεν μπορώ να δω γαλλικές ταινίες [εκτός από σπάνιες εξαιρέσεις]

κάτι παθαίνω ;)

L' Aesthete Soleil said...

Το βραβευθέν φιλμ το είδα και ήταν πράγματι πολύ συγκινητικό και αξίζει να το αναζητήσεις.

Wrong Guy said...

κρίμα που το έχασα-εγώ είδα το Dream Boy και ήταν τρελή μούφα