Wednesday, March 28, 2007

Κουλτούρα να φύγουμε


-Μ' άρεσε πολύ ο Σούμαν και το Μέγαρο εν γένει , προτείνω να πηγαίνουμε παρέα , εσύ με πάσο μπαίνεις με έξι ευρώ.
-Ναι πράγματι το Μέγαρο είναι ούτως ειπείν μουσικά νευραλγικό σημείο της σύγχρονης αστικής ζωής. Όπου η μούσα συναντιέται με την ποίηση για να κυοφορήσει την άδολη συγχορδία ενός μουσακά χωρίς να υποβιβασθεί σε φέρπουσα κακοήθη αβαρεία.
-Πάλι έξω απ'τη φιλοσοφική έκανες πιάτσα ?
-Θεέ μου ως πότε θα συχρωτίζομαι με πρόσωπα που αδυνατούν να διακρίνουν το τζατζίκι με τον Πεντζίκη και το ασανσέρ από την Ελένη Αρβελέρ?

5 comments:

hotel iris said...

είναι αστείο πες μου πως είναι και πραγματικό;
σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, η αλήθεια είναι πως δεν θα είσαι για πάντα άνεργος, ακόμα κι αν οι συνθήκες δεν είναι ιδανικές τώρα( έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν είναι ή μήπως είναι κάτι άλλο;), δοκίμασε να εκπλήξεις τον εαυτό σου καμιά φορά είναι η καλύτερη έκπληξη...

speira said...

Κέλσιε,
Για το προηγούμενο ποστ εχω να πω τουτο: άλλαξε του τα φωτα του ελευθερου χρονου, δεν θα τον έχεις για πολύ,ταξιδεψε με τα παθη σου και μην ασχολεισαι με τις θερμοκρασιες των υπερηλικων.

celsius33 said...

είμαι σε καλό δρόμο παιδιά , έχω και εισητήριο στο χέρι :)
tifoeus , αληθινή συνομιλία μου με φίλο "κουλτουριάρη" :)
χαιρετισμούς

7Demons said...

ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ!!!!!!

celsius33 said...

Απίθανος και άνεργος συνάδελφε μου , χαχα..να σε βοηθάω στις χειρονακτικές θεραπείες της ειδικότητας σου ? Αστειεύομαι.